joi, 14 octombrie 2010

Domnu Trandafir

Zile de scoala

La scoala imi petrec mult timp.Acolo invatam multe lucruri. Pe invatatorul meu il cunosc de doi ani.El este un invatator cu un suflet imens.El ne-a invatat sa scriem,sa citim, sa dezlegam tainele matematicii, sa rezolvam multe probleme dificile, sa pictam, sa desenam, sa cantam.
El ne invata multe lucruri importante in viata.Pe invatatorul meu il cheama Codrut Morariu .El ne-a invatat sa fim oameni corecti.In cei doi ani de scoala am citit,am invatat povesti si am primit multe informatii ajutatoare pentru zilele ce vor urma.
In primul an de scoala am invatat literele si am format multe propozitii.Am dezlegat impreuna tainele matematicii.
El cred ca e cel mai cunoscut profesor din scoala.E un exemplu de invatatura. Ne ajuta la orice lucru cu care nu ne descurcam.Presara in sufletele noastre seminte bune ce vor inflori bogat mai tarziu.
Imi amintesc festivitatea de premiere din clasa intai.Am fost singurii ce am primit coronite cu flori .Apoi a inceput prima vacanta mare.
Abia am asteptat inceperea noului an, sa povestim intamplarile vacantei,si sa ne revedem cu drag colegii si dascalul.
Sunt tare multumit si bucuros de cate am facut in acesti doi ani de scoala.

Niciun comentariu: